👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Motor geeft normale temp. aan maar start niet meer als hij afstaat ,na 10 minuten wachten start hij weer . wie weet het??
Geplaatst door
al 20 jaar lid
Bert start de motor niet ,of slaat hij niet aan?? groet leo
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9000 of stel zelf een nieuwe vraag.
Bert start de motor niet ,of slaat hij niet aan?? groet leo
20 jaar