Normaal verbuik rond de 6l. Plots verbruikt de saab meer dan 10l en geraakt hij niet meer over de 3000 toeren ? Iemand een oplossing ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.
Lijkt op een egr klep die vast zit. Groet Leo.
12 jaar