In februari 2003 heb ik door een docent autotechniek de distributieriem laten vervangen. Sinds die tijd heb ik het idee dat de auto meer lawaai maakt dan voorheen. Net voor de zomer trok de auto niet meer erg goed. Bij de seatdealer hebben ze toen de luchtmassameter zuiver gemaakt. Hierna ging het wel enigzins beter,maar nu zit er totaal geen power meer in de wagen. Ik hoor ook zelfs de 'turbofluittoon'niet meer. Wat is hier aan de hand?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik controleer altijd drie dingen als ik zo klacht krijgt bij TDI en dat is de:
- luchtmassameter (boesdoender nr.1)
- turbodruk
- basisafstelling inspuitmoment
Al deze dingen kan een goeie seat monteur binnen één testrit voor je controleren waar je het in moet zoeken.
Denk zelf dat in dit geval de pomptimming niet goed staat,omdat het probleem zich na het vervangen van de riem is ontstaan.
Je hebt voor deze testen wel een uitleestkast nodig.Dus wordt denk ik wel een bezoek aan de seat-dealer.
Heb je enig idee wat dit in een seatgarage gaat kosten
1) vervanging LMM
2) afstellen pomptiming
2) Turbo?
20 jaar
Sorry....,dat wat ik echter niet.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Alhambra of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar