👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Ik heb een Seat inca 1.9sdi uit 2002 waarbij ik na een gescheurde koelhuis te hebben vervangen maar steeds koelvloeistof moet bijvullen en oververhit raak als ik boven de 70kmp rij.
We kunnen nergens een lek vinden, de motor olie blijft zwart, de radiatorvin draait.
Bij het starten krijg ik alleen een in-02 melding in me dashboard.
Heeft iemand enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Koppakking lek?
IN-02 melding betekent dat het tijd voor onderhoud is.
Inmiddels heb ik begrepen dat in-02 voor 30000km service onderhoud is en gereset kan worden.
Dus dat heeft er niks mee te maken.
Me koppakking is niet lek omdat de olie git zwart blijft en geen koffie kleur heeft.
Ook is de binnenkant van de auto droog dus kan het ook niet via de kachel gedeelte eruit.
Echt raar dat er nergens vocht te vinden is en dat de vloeistof verdwijnt.
Misschien nog ergens een inca guru die dit al eerder heeft meegemaakt en een oplossing voor heeft?
Heb je het koelsysteem al eens laten afpersen , ik bedoel je verliest zoveel koelvloeistof en hij loopt snel op in temperatuur , moet toch ergens blijven.
Vermoed toch een koppaking , maarja volgens jou kan dat niet ,om diverse redenen , de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Inca of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar