na het vervangen van de koppeling schakelt de auto niet meer helemaal lekker naar zijn 1 en 2.
de overige versnellingen gaan heel soepel.
dit probleem was voor de vervanging ook aanwezig alleen na de vervanging is dit erger geworden.
schakelkabels lopen vrij en zijn dubbel gecontroleerd.
weet me nu even geen raad meer, iemand een idee?
mvg sven
Geplaatst door double-s (0) , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Ibiza? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Ibiza of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
jan T (20) PRO, 11 jaar geleden
dan zal je aan de gevens moeten zien tekomen om ze in de basisstand tezetten wat in die richting moet je het volgens mij wel zoeken.
groetjes jan.
double-s (0), 11 jaar geleden
hoe bedoel je in de basisstand zetten?
mvg
jan T (20) PRO, 11 jaar geleden
dat is een stand waar bij het mechanisme in een stand vast gezet wordt en dan alles afgesteld kan worden zodat het weer goed staat.
groetjes jan.
pruts2 (0) PRO, 11 jaar geleden
Heeft u een zelfstellende koppelingskabel?
of een hydraulisch systeem?
double-s (0), 11 jaar geleden
betreft een hydraulische koppeling.
kan iemand een beschrijving geven hoe je hem opnieuw in de basisstand kan zetten?
mvg
pruts2 (0) PRO, 11 jaar geleden
Heb je toevallig het druklager ook vervangen? En het heveltje wat in de bak zit, wat tegen het druklager aan duwt! Of werkt de koppeling wel perfect!
double-s (0), 11 jaar geleden
koppeling werkt prima, het probleem deed zich daarvoor ook al voor. enkel denk ik door de nieuwe koppeling en druklager/drukgroep dat dit probleem weer 'vers' is geworden.
ben zelf bang dat het in het mechaniek zit dat door de bak heen loopt, waar de schakelkabels aan bevestigd zitten.