hallo
mijn auto heeft probleempje met het vermogen
nu ben ik er achter gekomen dat er een lmm in zit van een 2.5 tdi
nu een nieuwe lmm besteld en er in gezet nu het volgende probleem
tc lampje gaat branden en blijft branden als de motor vermogen vraagt
hij begint dan te stotteren en te stoten en bijna geen vermogen
mvg jeffrey
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heeft de vorige eigenaar die lmm vervangen? Misschien ook andere software in gezet die er van uit gaat dat er een andere lmm op zit?
Zet die oude lmm eens terug. Wat gebeurt er dan?
Waarom verving je de lmm? Klachten of alleen maar omdat deze niet standaard was?
ik heb er zelf een module op laten zetten door de jongens van datatechnic in goor
ik heb de lmm vervangen omdat er een verkeerde op zit en omdat als hij soms nog al stoot en bokkert
ik heb mijn oude lmm bijna gelijk weer terug gezet omdat hij niet goed liep
met deze (de oude) lmm is het beter maar met 2800 toeren stoot hij een keer en onderin wil die niet echt veel doen
deze klachten had hij ook voor de montage van de module dus daar kan het niet aan liggen
13 jaar
Het is een beetje ingewikkeld geworden door de montage van niet standaard onderdelen.
Daardoor ben je met uitlezen de referentiewaarden kwijt van een motor die wel goed loopt.
Ik zou terug gaan naar volledig origineel en dan de storing (laten) op zoeken.
Pas als de motor weer goed loopt, kun je weer over tunen gaan denken.
Wie heeft nu eigenlijk die verkeerde lmm erop gezet? De tuner of de vorige eigenaar?
ik ga zaterdag ff naar de tuner om te kijken als hij er iets aan kan zien zo niet gaat die er af na deel hij is volgens mij gesoldeert en als je de module er af haalt loopt de auto niet
de verkeerde lmm heeft denk ik de vorige eigenaar gedaan de tuner niet en bij de garage volgens mij ook niet
word er wel een beetje ziek van al heel wat problemen gehad
nieuwe koppeling en druk groep een paar sensoren nietwe uitlaat vanaf de cat en nu begint mijn wiellager weer recht achter iemand daar nog een adersje voor
mvg jeffrey
13 jaar
even voor mijn beeldvorming; het betreft hier een 20v benzine blok waarbij aan de ecu gesoldeerd is? moet ik hier denken aan piggybacking zoals bij de vroegere diesels gedaan werd, of is er een nieuwe eprom in geplaatst? deze blokken moet je obd tunen of anders niet.
13 jaar
ik heb geen idee hoe het zit het werk wel
volgens mij zit die gesoldeerd tussen mijn lmm en gasklep en obd komt mij bekend voor en volgens mij zit dat er ook in
mvg jeffrey
13 jaar
hallo,
mijn obd is er uit maar hij is niks beter geworden met de oude lmm neit en de nieuwe ook niet
snap er niks meer van lijkt wel als ze alle 2 kapot zijn
13 jaar
hallo,
ik heb zins een paar weken er een pierburg lmm in zitten en hij loopt nu goed met en zonder de obd tuning
nu volgende probleem :( word er echt niet goed van
auto loopt gestationeerd niet goed. heel onregel matig slaat soms bijna af als die warm is
ben er vandaag achter gekomen dat het te maken heeft met mijn cater vertelatie
de bovenste slang wat van de vul dop naar de inlaatslang(buis) loopt
als ik die er afhaal loopt die goed
hoe kan dit is niet normaal lijkt me
alles zit ook een beetje onder de olie gasklephuis enz heb het al een beetje schoon gemaakt maar dat helpt dus niet echt
13 jaar
weet niemand hoe en waar dat aan kan liggen
13 jaar
heb hem een keer weg gegebracht was er zat van heeft me 380 euro gekost
hebben alles door gemeten en na gekeken
bleek het toch de luchtmassameter te zijn
en die had ik zal al 3 keer vervangen nu zit er weer een orginale bosch in en hij loopt lekker
opgelost
mvg
11 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Leon of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar