Seat Cordoba: slecht schakelen

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Ik heb hier een cordoba staan en die schakelt heel slecht het lijkt soms net of je de koppeling niet ingedrukt is net of hij tandenpoetst .Hij doet het niet maar het lijkt erop.Heb inmiddels de koppeling en drukgroep vervangen en de versnellingsbak olie En de kabel is ook vervangen .Kan iemand nog wat aandragen wat het kan zijn .Anders moet ik de bak vervangen..


MVg Jan willem

jwvdb

Geplaatst door jwvdb (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Cordoba? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Peter Schouten (0), 17 jaar geleden

Ik heb een keer een Ibiza gehad die last had van een loszittende gaffel op de koppeling. Werd door de garage opgelost door de gaffel op de juiste plaats te zetten, te puntlassen en de koppelingskabel opnieuw af te stellen. Nog jaren mee rondgereden zonder problemen. Het probleem met moeilijk schakelen trad voornamelijk op nadat je een flink end gereden had. Koud ging het doorgaans beter. Misschien ook zoiets aan de hand bij jouw Cordoba?

suc6
Peter

p impink (0), 17 jaar geleden

JWvdB
Ik heb ooit eens een cordoba vario gekocht met 20000km.Nadat ik er zelf 30000km mee gereden had moest er al een nieuwe versnellings bak in.de klacht bleek bekend te zijn bij seat want zij hadden mij aangeraden een gereviceerde bak te monteren omdat die beter zou zijn als een standaard bak van seat.Nadat de auto 100000km had gereden is ook deze bak defect geraakt en heb er een nieuwe in laten zetten bij een andere garage(mitsubishi).Ik had gehoopt er nog veel plezier van te kunnen hebben maar er kwamen steeds meer problemen met die auto dus heb ik die auto maar verkocht.Mijn vertrouwen in seat is dus niet heel hoog.
Vr Gr Peter

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.