Enkel wanneer de motor koud is begint hij bij het vertrekken enorm te roken en heb totaal geen vermogen.
Ook hoor ik een soort tikkend geluid onder de motorkap.
Na ongeveer 500 meter gereden te hebben komt het vermogen terug en stopt het roken.
Dan rijdt de auto goed zonder verdere problemen.
Heb geen foutcodes.
Zelf denk ik aan verstuivers maar hoe kan ik die best controleren met een VAG-COM. via geavanceerde meetwaardenblokken.
Cilindervergelijk moet gemeten worden met warme motor maar dan doet het probleem hem dus niet meer voor.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Deze morgen nog eens met de auto gereden en heb vastgesteld wanneer je rustig vertrekt er nog steeds geen vermogen is maar hij niet zoveel rookt en geen lawaai maakt,
Als ik dan wat gas geef begint het geklater en rookt hij veel meer. 500 meter verder rijden en geen problemen meer.
Beste, controleer de waarden van de injectoren eens met een motor die koud is, dwz een wagen die minstens 8 uur heeft stilgestaan en dadelijk kunnen controlerende waarden.
Ik denk aan een verstuiver of verstuivers.
Veel succes.
Na de verstuivers te laten testen bleken er twee buiten regelbereik bij vollast te zitten.
Toch maar vier nieuwe verstuivers ingezet na overlag met de klant en de auto rijdt weer super.
Mag gesloten worden.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Skoda Superb of stel zelf een nieuwe vraag.
7 jaar