Smart City Coupe: Koplamp stellen?

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine

Onlangs begaf mijn rechter koplamp het, en daar het boekje aangaf dat ik dit niet zelf kon, ben ik naar een niet merk gebonden garage gegaan. ( Smart dealer zit te ver weg) Naar nu blijkt ( zie ik in de reflexie voorganger) staat hij niet meer goed afgesteld. Daar ik volgende week voor de keuring moet neem ik aan dat ze hier, terecht, moeilijk over gaan doen. Kan ik hier zelf iets mee? En hoe moet ik weten hoe hij moet staan..?? Alvast bedankt voor de tips..

Juffie Ingrid

Geplaatst door Juffie Ingrid (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Smart mini? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

h.hannemann (0) PRO, 14 jaar geleden

Waarschijnlijk is de lamp niet goed gemonteerd !
Zodoende is het "lichtbeeld" niet juist cq de afstelling niet goed !

Juffie Ingrid (0), 14 jaar geleden

Beste Hub, bedank voor je reactie. Heb het even aan mijn buurman gevraagd, maar ondanks dat hij er niet met zijn grote hand bij kan beweert hij dat je een lamp maar op een manier kan monteren. Hij zit er in en brandt dus maar anders dan de linker. Het stelmotertje werkt ook, maar dat heeft er niets mee te maken.. Ik wacht de keuring wel af, misschien is de afwijking niet zo erg als dat ik tegen de muur in het donker ervaar...???

h.hannemann (0) PRO, 14 jaar geleden

Met alle respect voor je buurman , helaas kan een lampje dus NIET GOED gemonteerd worden en komt dus helaas ook vaker voor .

Succes bij de apk !

Juffie Ingrid (0), 14 jaar geleden

Beste Hub, daar ben ik weer..Hoe heb ik je antwoord in twijfel kunnen trekken.. Mijn buurman kon de uitdaging niet weerstaan, en is met zijn te dikke handen in het luikje gewurmd, heeft het lampje eruit gehaald, en opnieuw gemonteerd.. Wat bleek, hij zat inderdaad verkeerd! Dank voor je aandringen! Probleem opgelost!

Hans4040 (310) PRO, 14 jaar geleden

Bedankt voor de feedback Juffie Ingrid...
ik heb hetzelfde bericht bij de rapporten verwijdert, want dat was niet de bedoeling neem ik aan...

mvg, Hans
moderator.

h.hannemann (0) PRO, 14 jaar geleden

Kijk Juffie Ingrid ... zo zie je maar weer de aanhouder wint ... hahaha

Belangrijker is uiteraard dat het probleempje opgelost is toch ??

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Smart mini of stel zelf een nieuwe vraag.