Bij koude start werkt mijn stuurbekrachtiging nauwelijks. Je kunt slechts met schokken en heel zwaar de wielen draaien. Na een stukje rijden is en blijft het weg totdat de auto weer een poos stllgestaan heeft. Dan zit het er weer in.
Hoe komt dit, en wat kan ik er zelf aan doen?
gr peter
Geplaatst door ouback (0) , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Subaru Outback? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Subaru Outback of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Ralf_Jensen (0) PRO, 13 jaar geleden
Wat, zit er dan weer in??
Staat de servo- vloeistof wel op niveau? Heb je dit gecontroleerd.?
ouback (0), 13 jaar geleden
Hallo Ralf, dank voor je reactie, zie mijn antwoord:
[quote=Ralf_Jensen]Wat, zit er dan weer in?? IK BEDOELDE: TELKENS OPNIEUW NA EEN POOS STIL TE HEBBEN GESTAAN GEEFT HIJ WEER HETZELFDE PROBLEEM. DUS ZOLANG DE MOTOR WARM IS PLUS ONGEVEER DE EERSTE PAAR UREN ERNA GAAT HET GOED. DAARNA VERTOONT HIJ WEER ZIJN KUREN.
Staat de servo- vloeistof wel op niveau? Heb je dit gecontroleerd.?[/quote]
BIJ KOUDE MOTOR STAAT HET NIVO OP HET STREEPJE VAN "MIN. HOT", DUS BIJNA EEN CENTIMETER BOVEN "MIN.COLD". iK ZAL ER WAT BIJGOOIEN TOT "MAX", MAAR VRAAG ME DUS WEL OF OF DIT DE OORZAAK IS. HIJ STAAT NAMELIJK DUS EIGENLIJK WEL DEGELIJK BOVEN MINIMAAL NIVO.
gr peter
mijnwerker (0), 12 jaar geleden
Peter
Kijk de stuurbekrachtegingpomp maar na die is de oorzaak van jou probleem.
En e,v,t vervangen.Is niet te revizeren.[zelf]
ouback (0), 12 jaar geleden
ben er intussen achter, het bleek te komen door versleten riemen waardoor o.a. de dynamo niet voldoende werd opgeladen.
je zag helemaal niets aan de riemen, maar toch werd me geadviseerd om ze te vervangen waarna het probleem inderdaad was opgelost.
hoe kun je het bedenken.......?!