auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Suzuki Vitara 1992: Te hoge CO waarde

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: G16A, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 55

hoi allemaal ik heb een probleem met mijn vitara het was weer tijd voor de apk dus heb ik hem weggebracht. vervolgens werd hij afgekeurd vanwege een lekke uitlaat en te hoge co waarde. uitlaat gemaakt maar co waarde was nog steeds te hoog dus de garage heeft al veel geprobeerd waar onder luchtfilter gecontroleerd adetiefe en gasgeven maar niks mocht baten nu zijden zij dat het mischien de carberateur kon zijn alleen ik heb geen idee waar ik die kan afstellen heeft iemand een idee. alvast bedankt

Geplaatst door

Kristian.h (250)

al 1 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hoe is de staat van onderhoud.
Klepspeling in orde ?
Is het nog een echte carburateur denk eerder monopoint injectie.
Wat zijn de waardes van de 4 gas meeting.

kaleido 1 7430
badge vip badge

1 maand

klepspelling is goed gezet tijdens het vervangen van de de klepseals dat was in maart. volgens de garage was de 4gas meeting goed. ik dacht in eerste instantie dat het ook monopoint was maar ik kan er niet helemaal uit komen de motor code is g16A maar als ik dat opzoek kom ik er ook niet uit

Kristian.h 250

1 maand

en kwa onderhoud bougies zijn recent vervangen en olie en lambdasonde

Kristian.h 250

1 maand

Volgens elektrisch schema SPI; dus volgens mij Single Point Injection

AtteRoskam 80
badge vip badge

1 maand

4 gas valt ook co onder , co niet goed is er ook iets anders niet goed.

kaleido 1 7430
badge vip badge

1 maand

Kat defect

kaleido 1 7430
badge vip badge

1 maand

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Vitara of stel zelf een nieuwe vraag.