goedendag onze diesel begint giga te schokken en te stoten tussen de 2 en de 3000 touren en gaat gepaard met donkere zwarte walmen
nu heb ik van de week al de egr los gehaald en goed door gespoten met remreiniger en zo goed mogelijk leeg gekrabt
ik zag het niet zitten om de 2 waterslangen eraf te halen ivm misschien hebben jullie tips hoe je dit het beste kan doen
nu heb ik vanavond om te proberen de stekker van de egr er afgehaald om te kijken wat de wagen doet en zoals gedacht gewoon perfect op het diagnoselampje na dan
is het erg om zo een weekje door te rijden of kan ik beter de stekker er gelijk weer op doen
dus het probleem zit het toch in de egr maar ik dacht dat ik hem wel goed had schoongemaakt hoe kan ik dit het beste oplossen
alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
EGR klep vervangen om je probleem te verhelpen. Wat betreft het rijden... gewoon ff die stekker los laten liggen en een sticker over dat motor lampje plakken ;)
[quote=Chris en Pat]een sticker over dat motor lampje plakken ;)[/quote]
En als er iets mis is met het motormanagment wat dan?
Door rijden tot de auto opgeeft??
Als er echt iets aan de hand dan gaat het lampje knipperen en voel je veellal wel aan de auto dat het niet goed zit. Het continu branden van het het lampje is in 95% van de gevallen een milieu kwestie... Als je dat zo erg vind dan moet je maar gaan fietsen zo lang het lampje brand.[quote=770][quote=Chris en Pat]een sticker over dat motor lampje plakken ;)[/quote]
En als er iets mis is met het motormanagment wat dan?
Door rijden tot de auto opgeeft??[/quote]
Chris als een Pro moet je weten dat je MIL alleen gaat knipperen indien er kans is op KAT schade, en hoe wil je dit zien als je er een sticker over hebt? Dit is nou niet echt een professionele instelling...
Stel je nie zo aan... (zie "knipoog" in de regel van dat sticker verhaal)[quote=fordmonteurtje]Chris als een Pro moet je weten dat je MIL alleen gaat knipperen indien er kans is op KAT schade, en hoe wil je dit zien als je er een sticker over hebt? Dit is nou niet echt een professionele instelling...[/quote]
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Corolla of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar