Beste lezers,
Ik ben sedert september 2005 eigenaar van een gloednieuwe Yaris D4D BLeu Line.
Nogal dikwijls (soms dus niet) is het zo dat ik bij het vertrekken schokken voel, alsof de koppeling niet direct aangrijpt. Ik heb de indruk, het kan toeval zijn, dat het meer gebeurt bij vochtig weer. Soms heb ik er totaal geen last van. Wat zou het kunnen zijn?
En is het normaal dat bij stationair torental de motor switcht tussen 800 en 1200 toeren? Ik vind nogal een groot verschil.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Luc, Ik heb ook een Yaris D4D, van de Blue reeks, maar ik er totaal geen last van. Als de motor op temperatuur is, schommelt je toerental dan constant tss 800 en 1200 toeren??
je hebt toch nog garantie dan kan je het beste naar de garage gaan en er naar laten kijken.
groetjes jan.
gaspedaal wordt elektronisch bediend, dus gaskleppenhuis kan je al uitsluiten, denk eerder aan een temperatuursensor voor je toerentalprobleem, en aan de koppelingspomp, is bij mij ook vervangen omdat hij piepte
18 jaar
Ken,
het schommelen van het toerental is eerder bij koude motor en ik moet ook zeggen bij inschakelen van elektrisch aparaten.
Maar ik vind het toch altijd nog een groot verschil.
Wat het andere probleem betreft, mijn garagist gelooft het niet en moet het zelf ondervinden. Ik heb al eens een paar dagen mijn auto achtergelaten maar hij heeft, wat denk je, niets ondervonden. Het probleem is natuurlijk dat hij het niet altijd doet. Maar is dat reden genoeg om zelfs niet eens de motorkap te openen?
18 jaar
ben je van België of Nederland Luc??
18 jaar
belgië
18 jaar
Bij welke dealer ga je Luc?
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Yaris of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar