Beste mensen, ik heb een probleem met mijn golf 6 1.2 tsi de auto bij een koude motor start hij goed en rijdt hij prima totdat de auto beetje warm is valt hij spontaan uit en krijg ik hem niet meer gestart . Het duurt ongeveer een half uur voordat hij aangaat . Ik ben hiermee naar verschillende garagisten geweest allemaal weten ze niet wat het probleem is aangezien er geen melding komen van een storing . Heb maar voor de zekerheid alle sensoren vervangen en nieuwe brandstofpomp niks heeft geholpen de auto geeft vonk af bij het starten alles werkt goed maar het probleem blijft het zelfde ik heb zelfs de bougiekabels vervangen en injectoren maar als de auto uitvalt wil hij niet meer starten . Heeft iemand een antwoord of heb ne het zelfde meegemaakt of eventueel een oplossing ik wil het graag weten .
Vriendelijke groet golfje6
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is de bdp sensor ook vervangen ?
Als hij niet wil aanslaan heb je dan wel vonk en brandstof ?
Beste kaleido 1, de bdp sensor is vervangen en het vreemde is hij geeft wel een vonk en er zit brandstof in . Het vreemde ook is als de motor een beetje afgekoeld is start de motor zonder enkel probleem maar na een tijd rijden valt hij weer uit en start niet op.
2 jaar
Spuit hij ook brandstof in, bougies nat of droog na een tijdje starten ?
Bougies zien nat ik heb ze voor de zekerheid ook meteen vervangen en tot op heden valt tie toch uit .
2 jaar
Er is een TSB van. Daar adviseren ze om de lage druk brandstofpomp te controleren. Indien in orde, dan de software updaten
Beste arjankempeneers, de brandstof pomp heb ik vervangen alleen de software is nog niet geüpdate . Ik zal morgen een update laten uitvoeren en dan zal u even een feedback geven . Dat is een goed idee arjan alvast bedankt en ik hoop dat het probleem hiermee verholpen is .
2 jaar
Op de gok componenten vervangen is een dure/slechte oplossing. Er zijn mensen die zo'n probleem prima kunnen diagnotiseren. (zoek maar eens op DiagnoseDan)
Zijn aanpak is met zoiets eerst de TSB's opzoeken en als die niets opleveren, de auto laten draaien tot de fout optreedt. Dan de verschillende signalen meten met multimeters en oscilloscoop en die vergelijken met de situatie waar de fout nog niet optreedt.
Als je een idee hebt welke component fout is, kun je ook een hete lucht pistool op de component zetten en en kijken of je de fout kunt opwekken.
2 jaar
Ik heb gehad bij mijn Passat dat die zomaar uitviel onderweg of niet startte. Dat lag aan de contactsleutel. De module in het stuur laten vervangen in het zuiden van het land (ik dacht bij VAG techniek) daarna was het probleem over.
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar