close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Passat: bij 30 toeren gaat het tempratuurmeter hoog en geef geen warme l

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 tdi 77Kw

wie kan mij helpen met het vinden van probleem van miij passat van uit jaar 2005 1.9 tdi 77kw ,als je boven de 30 toeren rij gaat tempratuurmeter hoog maar bouwt geen druk op
en als je met 20a 25 toeren blijf rijden dan is het geen probleem , en hij geef af en toe kouwe lucht in auto wat kan het kunnen zijn

Geplaatst door

swapy (0)

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Zit er wel voldoende koelwater in?


Trouwens: de volgende keer wel de vraag plaatsen bij het betreffende merk graag.

moderator 0
badge

13 jaar

had u nog enige iedee wat het kunnen zijn mischien?

swapy 0

13 jaar

misschien lucht in het koelsysteem...of de radiateur verstopt.
Worden de beide slangen warm?

Hans4040 1240
badge vip badge

13 jaar

als ik met 120 p/uur rij is het niet aan hand en hij geef soms warm lucht en koude lucht , zet auto aan kant om te kijken maar onderste slang waar van uit termstaat komt is koud en ik moet wel ieder keer wat koelwater bij vullen , er is wel een nieuwe radiateur in gekomen maar toch blijf het zelfde

swapy 0

13 jaar

Dat je steeds moet bijvullen kan komen doordat er nog lucht in zit..

Hans4040 1240
badge vip badge

13 jaar

Dan verlies je dus koelvloeistof. Laat je koelsysteem afpersen. Controleer wáár precies je koelvloeistof verliest of verbruikt.

Ralf_Jensen 0
badge

13 jaar

maar heb al met auto 1500km gereden al heb dan wel tot nu mischien 10 liter koelwater gebruikt , dus bedoel als het lucht in zou zijn moest denk ik zelf allang uit moeten zijn

swapy 0

13 jaar

1 liter water op elke 150 kilometer is een behoorlijk lek.
Geen sporen van koelvloeistof ergens? Of rookt de auto erg veel? Dan komt de koppakking in aanmerking.
Ik zou daar niet te lang mee doorrijden. Als je even niet oplet wordt de motor te heet.

oldford 0
badge

13 jaar

Schoepenwiel van waterpomp zit los denk ik zo te horen, ook omdat je soms koude lucht hebt binnen uit de kachel.
Als je de motor koud start en de temperatuurmeter staat al op 80 graden, heb je dan warme lucht in de auto? En als je naar het koelreservoir kijkt zie je dan sporen lopen van koelwater?

ricky 10
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.