Ik heb een passat conf. van 2001 pas geleden aangeschaft en heb de volgende vragen: Als de contactsleutel uit het slot wordt gehaald dan klikt bij elke deur de cv of i.d. Is dit normaal en wat is de reden?
Is het normaal dat je de koppeling vrij zwaar moet intrappen bij dit type en dat boven de ca 2000 toeren vooral bij het optrekken meer weerstand gaat voelen (Alsof je een licht trillende schijf moet wegdrukken. Vloeiend schakelen lukt niet altijd) Ik was tot nu toe een benzineauto gewend (passat 1996) waarbij de druk op de koppeling minder was
bvd voor de reacties
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nee dat hoort niet laat je sloten eens uitlezen?
ja de koppeling gaat zwaarder bij een diesel en zeker als de koppeling meer versleten is dan gaat het zeker zwaarder.
.
groetjes jan.
Jan, bedankt voor je reactie. Kan een 'kleine' garage ook uitlezen of kan alleen een vw garage dat? hoe gaat dat dan en wat kan dan mogelijk het probleem zijn?
Groet, Nico
18 jaar
nico ook een kleine garage kan dat misschien wel als maar een tester hebben ; bij de volkswagen dealer kunnen ze dat zeker en de oorzaak zo een storing in een micro schakelaar in een slot kunnen zijn maar dat komt er daan wel uit met het uitlezen van de storingen.
groetjes jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar