👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Goeiendag heren,
Eerst wil ik het verleden typen van de wagen. 1maand geleden had de wagen veel waterverlies. Klant heeft de cilinderkoppakdichting laten vervangen. Nu komt er heel veel grijze damp uit de uitlaat bij stationair draaien. Bij rijden is dit na een tijdje weg. En de wagen start sinds paar dagen ook heel moelijk. Laten uitlezen en alles was ok. Wel zijn er luchtbelletjes in de expantievat maar opmerkelijk is dat de waterpeil altijd het zelfde blijft sinds vervangen van koppakking.
Dank bij voorbaat.
Erdar,
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Brandstofkoeler zou inwendig lek kunnen zijn,er komt dan koelvloeistof bij de diesel,komt vaker voor.
Ricky
Hallo ricky, waar zit dan die brandstofkoeler? Maar wat met de luchtbelletjes in de expantievat?
Dank U.
17 jaar
Sorry,bedoelde de egr koeler,deze gaat inwendig lek en dan komt er koelvloeistof in de inlaat.
Zit achterop het blok,groot koelblok,volg de koelslangen maar,of het uitlaatpijpje.
wat betreft het dampen,er kan nog een beetje koelvloeistof in de uitlaatdempers zitten en het slechte aanslaan kan in de startmotor zitten trek de steker van de tempsensor los als hij dan wel goed aanslaat dan startmotor vervangen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar