👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
zou het toerental iets willen verlagen nadat de motor op temperatuur is - graag met afbeelding
Geplaatst door
al 18 jaar lid
Stationair toerental wordt geregeld door de computer, in ieder geval bij de 1.3 monoinjectie.. kan je bij mijn weten niet in/afstellen. Misschien is dat anders bij de 1.0 maar dat weet ik niet. Hoeveel toeren loopt ie nu stationair?
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
Stationair toerental wordt geregeld door de computer, in ieder geval bij de 1.3 monoinjectie.. kan je bij mijn weten niet in/afstellen. Misschien is dat anders bij de 1.0 maar dat weet ik niet. Hoeveel toeren loopt ie nu stationair?
18 jaar