👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Ik heb een probleem met de aansturing van mn cabriodak.
Heb beide cilinders vervangen na lekkage,goed ontlucht en heeft daarna 2wkn perfect gewerkt.
Na smorgens open gereden te hebben heb ik t dak probleemloos gesloten. Na 4 uur wilde ik t dak
weer open doen en er gebeurde niets. De pomp loopt maar zo te horen lijkt t net of ie rond staat te pompen.
Vloeistofniveau blijft op pijl. Wie kan me helpen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dan toch ergens nog een lek of de pomp is stuk. Doet hij echt helemaal niks? Het is een gewoon simpel gesloten circuit met een reservoir en pomp en 2 cilinders met aan beide kanten een aansluiting dus als de pomp werk en hij lekt nergens zou hij gewoon moeten werken normaliter.
Ik heb t idee dat pomp geen opbrengst meer heeft,kun je deze uit elkaar halen
en gangbaar maken? Heb je daar ervaring mee, en kun je de pomp uit de auto halen
zonder de leidingen aan de cilinders te demonteren? Voor de duidelijkheid t niveau van de olie
zakt niet dus geen lekkage lijkt mij en t dak beweegt voor geen centimeter als de pomp loopt.
13 jaar
Ik zelf heb de pomp nog nooit gedemonteerd,ik weet ook niet of dat kan maar volgens mij wel, maar misschien zit er toch nog een overdrukventiel in (ivm dat je door kan blijven pompen terwijl dak al open of dicht is) die misschien open blijft staan waardoor hij geen druk kan opbouwen maar dat weet ik niet zeker want problemen hiermee komen niet echt vaak voor tegenwoordig.
Pomp verwijderen zou je die leidingen op de pomp los moeten halen.
Volgens mij kan ik de pers en retourleidingen niet loskoppelen van de pomp in kofferruimte.
Zo ja gaarne bericht.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar