Volkswagen Golf: Injectie injectoren ?

Bouwjaar: 1989, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3

Goedendag ik ben net 3 uur thuis weg geweest met de auto
en precies na 3 uur start hij weer niet ongeloofelijk wat een rare auto.
zo als hij warm is start hij wel goed.
ANWB bij me geweest en volgens hem iheefthet met de aanvoer van de brandstofinjectors te maken

hij hoorde hem niet tikken

Maar hij weet het niet zeker

want als hij loopt doet alles het dus ook de injectoren

vernieuwd is bougie kabels verdeler

en er is een plaatje wat linksboven in de hoek vlak bij de ruitewisser onder een afdekplaatje (er zit daar in de buurt ook een vierkante box of doos men zegt ook wel eens de hersens van de auto dat regelt en bestuurd alles.)
zit smal vierkant plaatje met een aantal
tal gleufjes waar een stekker oip komt ook vervangen

Dus in het kort verdeler goed injectoren geven mischien geen inspuiting moet worden gemeten ben bij garage geweest probleem is dat men daar 1 uur arbeidloon al kwijt aan is zeggen ze.

want ze moeten alles doormeten .

Is het zelf ook te controleren of de injectoren de oorzaak zijn of niet.

Bedank

frank7

Geplaatst door frank7 (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

audia4 (0) PRO, 16 jaar geleden

9 van de 10 keer is dit het beruchte kontactblokje.

Halgever kan ook, dan krijg je geen ontstekingspuls, brandstofpomp wordt niet aangestuurd en de injectors ook niet. Ook dit is te meten.

4 injectors gaan niet in een keer tegelijk stuk, dus je hoeft het niet in de injectors zelf te zoeken. (ik ga er van uit dat dit een digifant blokje is)

frank7 (0), 16 jaar geleden

[quote=audia4]9 van de 10 keer is dit het beruchte kontactblokje.

Halgever kan ook, dan krijg je geen ontstekingspuls, brandstofpomp wordt niet aangestuurd en de injectors ook niet. Ook dit is te meten.

4 injectors gaan niet in een keer tegelijk stuk, dus je hoeft het niet in de injectors zelf te zoeken. (ik ga er van uit dat dit een digifant blokje is)[/quote]
Nou ik heb net een ding gedaan na 3 uur stil te hebben gestaan beneden buiten dat was ff accu klemmen los en ff wat gedraait aan de accu kabels verder weer de klemmen erop gezet

Ik dacht probeer het nog maar eens en verdomd hij start meteen ?

an wb had iniedergeval gecontroleerd of hij vonkte dat ded hij en goed zei de monteur .


gr frank

frank7 (0), 16 jaar geleden

[quote=frank7][quote=audia4]9 van de 10 keer is dit het beruchte kontactblokje.

Halgever kan ook, dan krijg je geen ontstekingspuls, brandstofpomp wordt niet aangestuurd en de injectors ook niet. Ook dit is te meten.

4 injectors gaan niet in een keer tegelijk stuk, dus je hoeft het niet in de injectors zelf te zoeken. (ik ga er van uit dat dit een digifant blokje is)[/quote]
Nou ik heb net een ding gedaan na 3 uur stil te hebben gestaan beneden buiten dat was ff accu klemmen los en ff wat gedraait aan de accu kabels verder weer de klemmen erop gezet

Ik dacht probeer het nog maar eens en verdomd hij start meteen ?

an wb had iniedergeval gecontroleerd of hij vonkte dat ded hij en goed zei de monteur .


gr frank[/quote]
Ben net weer terug had hem om 20.00 uur nog gestart en nu doet hij het weer niet !

Hij wilt wel maar zet niet door.

mischien accu oorzaak zat eerst accu in van 60 amp en nu van 44 amp

frank7 (0), 16 jaar geleden

[quote=frank7][quote=frank7][quote=audia4]9 van de 10 keer is dit het beruchte kontactblokje.

Halgever kan ook, dan krijg je geen ontstekingspuls, brandstofpomp wordt niet aangestuurd en de injectors ook niet. Ook dit is te meten.

4 injectors gaan niet in een keer tegelijk stuk, dus je hoeft het niet in de injectors zelf te zoeken. (ik ga er van uit dat dit een digifant blokje is)[/quote]
Nou ik heb net een ding gedaan na 3 uur stil te hebben gestaan beneden buiten dat was ff accu klemmen los en ff wat gedraait aan de accu kabels verder weer de klemmen erop gezet

Ik dacht probeer het nog maar eens en verdomd hij start meteen ?

an wb had iniedergeval gecontroleerd of hij vonkte dat ded hij en goed zei de monteur .


gr frank[/quote]
Ben net weer terug had hem om 20.00 uur nog gestart en nu doet hij het weer niet !

Hij wilt wel maar zet niet door.

mischien accu oorzaak zat eerst accu in van 60 amp en nu van 44 amp[/quote]
Overigens audia4 alles brand in het contact accu lampje als ik het op contact zet en olie lampje knippert

onedr het rijden gaat dat weer uit.

en startmotor draait ook.

woonde je maar inj de buurt dan kwam ik langs he.
Maastricht is niet bij je in de buurt ben ik bang

Golf is wel erg geoxideert komt door het zeewater veel zout
hij komt oorspronkelijk uit holland niet limburg.

Zelf heb ik het idee steeds als ik hem hoor dat het net ergens te nat is of te vochtig om weer te starten
want als hij warm is loopt hij wel en hem ik geen stratproblemen.

dus steeds als hij is afgekoelt doet hij het niet je hoort dat hij wel soms ff pakt maar niet doorzet.

gr frank

hellbat (0) PRO, 16 jaar geleden

meet de accuspanning eens tijdens het starten, deze zal zakken als de startmotor draait, 9 volt is de kritieke grens, komt hij hieraan, dan zou ik een zwaardere accu zetten.

Groeten marcel

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.