De kabelaansluiting van onze VAG 1552-tester is kapot aan de kant van de tester. Er zijn een tweetal draadjes losgekomen en het is niet meer te herleiden welke waar aangesloten moet worden.
Wie kan mij duidelijk maken hoe de bezetting van dit stekkertje behoort te zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als het goed is heb ik thuis een papiertje liggen met de kable lay out. Zsm lees je van me
Ik wacht af b.v.d.
Sorrie, ik heb mn hele huis afgegraven, maar papiertje is niet meer. Maareh: er zit een handleiding bij een VAG 1552, met volgens mij ook wat technische gegevens.......... Het is bovendien een beroemd probleem, omdat iedereen de kabel strak om de VAG heen wikkelt als hij wordt opgeborgen. Breuk vindt dan plaats in de connector. Maar het kabeltje is ook gewoon als onderdeel te bestellen door VW / Skoda / Seat / Audi dealers.
20 jaar
Dank je wel voor de moeite!
De kabel is te bestellen dat weet ik, maar het wel onbeschoft hoeveel geld ze daarvoor durven te vragen.
Inmiddels heb ik via een medewerker van VW een schema gehad en alles weer op zijn plaats gesoldeerd.
Het volgende probleem is nu, na het aansluiten van de testen komt de melding: L-kabel schakelt niet naar plus (niet te verwarren met K-kabel). Na een zelftest komt naar voren dat mogelijk de eindtrappen van de tester kapot zijn. Dus kunnen we nu nog niet vooruit.
Toch bedankt voor het meedenken Mrmulba!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar