👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Onze Kever slaat af bij het terugschakelen van 2 naar 1. Iemand een idee?
Geplaatst door
al 4 jaar lid
Carburateur vuil , stationairsproeier vervuild , valse lucht , algehele afstelling van ontsteking klepspeling staat van onderhoud , genoeg om te controleren.
4 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Beetle of stel zelf een nieuwe vraag.
Carburateur vuil , stationairsproeier vervuild , valse lucht , algehele afstelling van ontsteking klepspeling staat van onderhoud , genoeg om te controleren.
4 jaar