Volkswagen Polo: koelvloeistof [diesel]

Bouwjaar: 1996

Radiator kapot gegaan, meteen gestopt. Daarna nieuwe radiator geplaatst en nieuwe koelvloeistof. Probleem nu is ,dat koelvloeistof uit het reservoir blijft komen. Het niveau zakt van max- tot onder min- na ongeveer 200km te hebben gereden.
Teveel druk in reservoir, duurt heel lang voor dat de [ nieuwe dop] er af gedraaid kan worden.Bij starten van de auto borrelt de vloeistof. Wie weet de oplossing ?

Kempen6245

Geplaatst door Kempen6245 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

peter8765 (0) PRO, 18 jaar geleden

Ik hoop voor u dat er lucht in de leiding zit, maar kan ook de koppakking zijn dat stuk is!!

audia4 (0) PRO, 18 jaar geleden

Pakking stuk. Kop heeft waarschijnlijk al droog gestaan voordat jij ontdekt hebt dat de radiator lek was.

Pakking vervangen is goed te doen, ochtend werk, 150¤ materiaal (origineel VW) Kort om, voor rond de 400¤ rijd jij weer vrolijk rond met de polo. Tevens kijken of de vervanging van de distributie riem er al aan zit te komen, anders die ook meteen doen. Moet nl. toch los.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.