👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
ik heb koelwater verlies onder de verdeelkap, daar zit een soort huis met allerlei slangen. wie weet meer?
Geplaatst door
al 23 jaar lid
Dat is je thermostaathuis. Het is erg waarschijnlijk dat daar een scheur(tje) inzit. Komt vaker voor. Is maar 1 oplossing: vervangen.
23 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
Dat is je thermostaathuis. Het is erg waarschijnlijk dat daar een scheur(tje) inzit. Komt vaker voor. Is maar 1 oplossing: vervangen.
23 jaar