👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
mijn polootje lekte olie en koelvloeistof.
Het bleek toen het thermostaathuis te zijn.
De thermostaat, thermostaathuis, kleppendekselpakking en carterpanpakking zijn vervangen. Ik merkte dat hij toch wat warmer liep als normaal.
Nu een maand later verdwijnt mijn koelvloeistof als sneeuw voor de zon.
Geen plassen ondere de auto, geen smurrie in het expansievat en ook niet aan de oliedop.
Wel af en toe onregelmatig lopen en moeilijk starten.
Wat kan het zijn en wat zijn daar ongeveer de kosten van?
Late reactie, maar wie weet heeft iemand er nog iets aan.
Bleek toch een lekkende waterpomp te zijn
11 jaar
beter laat dan nooit.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
Je zou haast aan een defecte koppakking gaan denken.
Gooi je expansie tankje eens vol , en laat hem dan stationair lopen , als het ernstig borrelt is het mis.
Draai eens alle bougies eruit , als er 1 groen/geel is met veel corrosie , koppakking.
Je kunt hem dan zonder bougies ook nog starten , stuk karton over de gaten , als er koelwater boven de zuigers staat zie je dit op het karton, wel doen met een koude motor , dus na een nacht staan.
Anders afpersen en koelvloeistof op uitlaatgassen laten controleren.
Kosten ? economisch totallos.
12 jaar