👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Laatst had ik het probleem met koelvloeistof verbruik.
om de 100 KM op de snelweg ong. 0.5 liter.
radiatorslang was niet in te knijpen. vermoedelijk was het de koppakking.
Deze is nu vervangen en het probleem is na 500 KM teruggekomen.
nu verbruikt de auto minder dan voorheen, maar het probleem is niet opgelost.
radiatorslang is niet meer evenhard als voorheen, wel nog steeds hard om te knijpen.
Wat kan nou het probleem zijn? Barst in KOP? hij is gemeten op vlakheid, zag er goed uit.
Thermostaat die niet wil opengaan? als ik lang genoeg wacht wordt ook de slang onder warm (normaal ALTIJD koud!!)
Verwarming wordt heel goed warm.
Wie kan mij helpen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Vermoedelijk was het de koppakking?Nou nou.Met de natte vinger...Cilinderkop moet altijd druktest ondergaan bij dergelijke herstelling.
onderste slang moet altijd warm worden als de auto op bedrijfstempratuur is ongeveer 85 a 90 graden dan kan er iets druk op het systeem zitten .als de thermostaat dicht blijft bouwt ie ook meer druk op . kan er ook uitwendige lekkage zijn daar al eens op gecontroleerd of is de reservoir dop niet lek?
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Bora of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar