Goeiedag,
Heb een polo met een vervelende probleem. Ik heb de auto uitgelezen en krijg 3 storing 1.gloeibougi relais 2.brandstofpomp relais 3. 17957 magneetklep laaddrukbegrenzing n 75 onderbreking/kortsluiting met massa
Heb ze alle 3 vervangen maar het zelfde probleem komt steeds terug er schijnt dan het motorstoring lampje af en toe en ik verlies vermogen auto loopt dan in noodloop. Heb de auto naar garage gebracht maar kan het probleem niet vinden . Wel heb ik iemand op een skoda forum gezien met het zelfde probleem. En zijn oplossing was 3 blauwe draden naar de n75 doorverbinden. Maar zie geen blauwe draden en van waar zou ik die moeten doorverbinden. Heeft er iemand een oplossing?
Gr.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Volgens mij heeft de magneetklep maar 2 aansluitingen, dus misschien was het probleem anders aan de Skoda?
De extra info geeft aan dat er niet gereageerd wordt op het aansturen door het motorstuurapparaat, dus kan het ook een vacuumprobleem zijn of een voedingsprobleem van de N75.
Maar ik heb de n75 ook veranderdaar probleem blijft zich voort doen. Ben naar een dealer gegaan en die heeft dit probleem nooit eerder gezien. En dan is het vreemd dat de relais ook steeds terug komen.
9 jaar
Ik zeg ook niet dat de N75 kapot is, alleen dat er niet zo gereageerd wordt als dat het motorstuurapparaat verwacht. Heb je een hele nieuwe N75 gemonteerd? Is het wel het juiste type?
Ja heb een nieuwe gezet maar zelfde probleem. Ik ben echt radeloos. Snap jij wat die gene van skoda forum bedoelt met 3 blauwe draden doorverbinden. Want dit probleem zie je niet vaak
9 jaar
Probeer eerst een elektrisch schema te krijgen om te kijken wat er nog meer aan deze voedingslijn hangt.
Ik heb het idee dat iets anders stuk is en dat dat niet geregistreerd wordt.
Heb zoiets al twee keer gehad met een Audi en een Polo: verschillende foutmeldingen, maar niet wat echt stuk was. (in beide gevallen was het carterventilatie verwarmingselement stuk)
9 jaar
Daarom eens voeding meten op de N75, anders blijf je aan het twijfelen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar