👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
buisje van mijn oliepeil lekt op het blok wat kan ik daar aan doen?
Geplaatst door
al 22 jaar lid
Buis verwijderen (zit met 1 boutje vast) en een nieuw rubbertje bij de dealer halen, goed schoonmaken en weer monteren. Gegarandeerd lekvrij. Succes,
22 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
Buis verwijderen (zit met 1 boutje vast) en een nieuw rubbertje bij de dealer halen, goed schoonmaken en weer monteren. Gegarandeerd lekvrij.
Succes,
22 jaar