motor hapert meestal boven de honderd. zwarte rookpluimen ook boven de honderd. wie weet wat dit kan zijn mvg johan
Geplaatst door floris3072 (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
28 Reacties
johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden
eerst laten uitlezen
floris3072 (0), 15 jaar geleden
heb ik gedaan geeft geen storings aan
floris3072 (0), 15 jaar geleden
de auto knalt soms ook in de uitaat kan dit een bobine zijn?of moet de motor dan altijd raar lopen ik heb gehoord dat deze vaak kapot zijn bij 1.8 20vt
johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden
kan ook de lmm zijn controleer de hoogtecorrectie in de meetwaarden deze moet -10%-+10% zijn
floris3072 (0), 15 jaar geleden
kun je mij uitleggen wat dat is imm
johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden
luchtmassameter
floris3072 (0), 15 jaar geleden
luchtmassameter is goed maar als de motor het alleen boven de honderd doet zal het dan mogelijk zijn dat het een bobine is . omdat hij rookt boven de honderd en knalt in de uitlaat.
ricky (0) PRO, 15 jaar geleden
[quote=floris3072]luchtmassameter is goed.[/quote]
Hoe weet je dat deze goed is,hoe heb je deze getest? (zijn vaak wel stuk terwijl de test goed blijkt te zijn!)
floris3072 (0), 15 jaar geleden
heb meerdere geprobeerd en de kwaal blijft die er nu op zit is getest
Henkk (0), 15 jaar geleden
Auto rijdent uitlezen op storingen??
johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden
heb je een originele luchtmassameter gemonteerd?
floris3072 (0), 15 jaar geleden
de computer geeft aan luchtmassameter sigaal te hoog. ik heb orginele luchtmassameter gemonteerd. wat zal dit kunnen zijn ik heb het luchtfilter wel midden in de motorruimte zitten . misschien zuigt het filter te warme lucht of te weinig???
floris3072 (0), 15 jaar geleden
luchtmassameter sigaal te hoog. luchtmassameter is goed luchtfilter goed wat blijft er dan over wat deze storing kan veroorzaken
johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden
lmm defekt
floris3072 (0), 15 jaar geleden
we hebben drie nieuwe luchtmassameters geprobeerd orgineel vw dat zou toch raar zijn dat ze alle drie kapot zijn
johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden
heb je al een 4gas meting gedaan?
johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden
evt originele luchtfilter monteren
floris3072 (0), 15 jaar geleden
vier gas meting zal ik morgen even doen origineel luchtfilter zit erop kan deze storing ook iets temaken hebben met de mapcensor of iets met de injextoren
ricky (0) PRO, 15 jaar geleden
Alle vacuumslangen zijn heel?
floris3072 (0), 15 jaar geleden
allemaal nieuw.
floris3072 (0), 15 jaar geleden
ik ben wel wat wijzer geworden het is een lek als ik nu rij hoor ik gesis in de auto turbodruk valt soms ook weg. soms ook helemaal dan moet ik de auto opnieuw starten dan is het er weer geen lekke interkoeler en geen lekke slangen
audia4 (0) PRO, 15 jaar geleden
[quote=floris3072]ik ben wel wat wijzer geworden het is een lek als ik nu rij hoor ik gesis in de auto turbodruk valt soms ook weg. soms ook helemaal dan moet ik de auto opnieuw starten dan is het er weer geen lekke interkoeler en geen lekke slangen[/quote]
Wastegate van de turbo die vast blijft zitten??
floris3072 (0), 15 jaar geleden
heb ik ook naar gekeken lijkt mij wel goed
audia4 (0) PRO, 15 jaar geleden
pakkingen tussen spruitstukken en kop; zowel inlaat als uitlaatzijdig controleren op lekkage.
floris3072 (0), 15 jaar geleden
heb ik ook gecontroleerd was ook goed het is dan net als of de dumpvalve open blijft staan zoon geluid.ik heb wel eens wat gehoord over een egr klep of n 75 magneetklep weet iemand daar wat over
ricky (0) PRO, 15 jaar geleden
Zeker weten dat alle vacuumslangen heel zijn? Want er zitten er een paar die je niet goed kunt zien.
4 gas meting al gedaan?
floris3072 (0), 15 jaar geleden
ik heb de 4 gas meting niet gedaan wand de dag dat dat zou . liet de motor zoveel lucht ontsnappen en de turbodruk zo zakte bij contenu zelfde snelheid dat we dachten dit moet wel een slang zijn. maar alles eraf gehaald en er is niks mis mee het leek mij ook geen goed idee om verder mee te rijden ja wat blijft er dan over. gecontroleerd slangen interkoeler.dumpvalve.pakkings wasegate lijkt mij niet.we kunnen er zo niks aan vinden wat niet goed is .ik weet niet of die makkelijk zijn te controleren
floris3072 (0), 15 jaar geleden
het lijkt er op dat de magneetklep de oorzaak is weet iemand hoe je zoon ding zelf kunt testen