Na het vervangen van de waterpomp wordt de motor erg heet na en lange rit, tijdens het proefdraaien blijft de tempratuur goed, hij wordt dus pas heet bij grotere belasting. In Frankrijk hebben ze de radiateur al vervangen,.
Wij hebben de radiateur en de thermostaat al vervangen, de waterpomp inmiddels (voor de zekerheid) al 2 keer.
Wie heeft de oplossing?
Geplaatst door arjan bosman (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
Cor1822 (0) PRO, 16 jaar geleden
Verstopping in het blok toe/afvoerleidingen?
Blok spoelen met sodawater en zien of er veel troep uitkomt...
ricky (0) PRO, 16 jaar geleden
Of misschien wel een beginnende lekke koppakking....
Ricky,
arjan bosman (0) PRO, 16 jaar geleden
Heren dank voor jullie reactie,
Na doorvragen aan de klant (een kennis) blijkt er inderdaad maar 1 ding over. De koppakking. Bij koude motor resteerd er enorm veel druk in het koelsysteem, hij blaast de dop dan zowat door de motorkap heen, en hij verbruikt behoorlijk wat koelvloeistof..
Groeten,
Arjan