Bij gewoon in stad rijden in alles normaal maar als men op de autobaan gaat rijden rond 120 km/u en meer loopt de temperatuur langzaam op tot het stop teken gaat branden.
Indien men dan de binnenverwarming hoog zet zo rond 24° zakt de temperatuur naar normaal.
De motor heeft ook geen vermogen net of de turbo niet werkt.
Er zitten geen fouten in de computer.
Graag jullie raad hierover.
mvg Alex.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik zou bij deze auto met dit probleem als eerste naar de koelmiddelpomp kijken daar de waaier nogal eens los raakt van het asje.
Bij rustig rijden kan de koeling het dan nog wel bijsloffen maar op snelheid / vermogen komt er zoveel warmte vrij dat dit niet meer lukt doordat er niet voldoende water meer rond gepompt wordt.
ik denk zelf ook waterpomp kapot schoepen los op asje. Als je een 110 pk hebt kan dit niet schoepen zijn van staal je praat hier denk ik over een 115 pk pompverstuiver en dan gaat je verhaal op.
motorcode van 115 pk is AUY
motorcode van 110 pk geen pompverstuiver AFN of AVG
Klopt het is eentje met pompverstuivers en motorcode is AUY
Ik heb gisteren waterpomp losgenomen en inderdaad schoepenwiel is losgekomen,pomp vervangen en alles weer ok.
Bedankt voor het advies,
mvg Alex
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Sharan of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar