hallo ik heb hier een corrado 1.8 G 60 motorcode P G welke niet wil starten uitgelezen met vag 1551 geef alleen op regelapparaat reageer niet en kan er niet verder in komen ook niet via 25 wegrijblokkeering of via 00 automatische test wel benzine druk wel spanning op klem 15 van de bobine en op klem 1 van de bobine maar geen vonk van de bobine als ik de bobine kabel aan of bij massa hou als ik de stekker van de halvoeller los gooi meet ik 2 volt op punt 1 en 3 wie kan me verder helpen en heb een tip voor mee bv het regelapperaat omzeillen als dat gaat alvast vriendelijke dank afz andre
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bekijk svp de rotor.Deze willen wel eens doorbranden en ze zitten met een schroefje gemonteerd, zodat menigeen hem niet los krijgt en daarom niet snel even checked.Hebben wij laatst een hele dag naar lopen zoeken.Misschien is dit bij jullie ook de oorzaak.
siem bedankt voor de snelle reactie maar dat is het niet want de rotor en verdeelkap zijn vernieuwt en deze rotor is niet geschroeft maar alvast bedankt voor de reactie afz andre
Volgens mij heeft PG (Digifant geen storings geheugen)
Hal gever defect?
Moduul?
Tijdens starten led tester op 1 (boubine)moet knipperen.(niet dan).
Stekkeraansluiting op ontsteking (3 polig).
+? 12V volgens mij
0? (kun je activeren met led tester)
-? controleren (ook op contact! zetten)
Tekens staan op stekker!!
Tussen pen 1 en 3 geloof ik 800ohm.
OIRAM
bedankt Oiram maar op stekker van ontsteking heb ik geen 12 volt wat bedoel je met o kun je activeren met led testser
en - controleren ook op contact zetten alvast bedankt voor deze reactie afz andre
Digifant heeft een zeer beperkt storingsgeheugen, uitlezen middels knippercode's. Steker zit onder hoes van de versnellingshendel.
Maar, is er meer in de auto dat niet werkt?? contactschakelaars van deze bouwjaren gaan nog wel eens kapot. Heeft twee kringen, grofweg 1 voor alles onder de motorkap, 1 voor de rest.
Even het plastik rond het stuur aan de kant en meten is weten.
Om de min - (massa)te kunnen testen moet je vaak de auto op contact zetten omdat de massa vaak door de ECU ingeschakeld word.
En de 0 (middelste aansluiting)die kun je controleren door
je led tester tegen de 0 aansluiting van de stekker te tikken (imiteer je het signaal van de hall gever)
Andere kant led tester aan massa natuurlijk.
OIRAM
een vaker voorkomend probleem is inderdaat het contactblokje, je kunt hem op contact zetten, starten ook, maar als je start valt zeg maar de contactstroom weg.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Corrado of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar