👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Sins de bougies vervangen . Krijger ik motormanegement lampje aan
Geplaatst door
al 8 jaar lid
uit laten lezen. wellicht bobine defect geraakt.
7 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
uit laten lezen. wellicht bobine defect geraakt.
7 jaar