Volkswagen Golf: nog geen oplossing gevonden

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Diesel, Motorcode: 110

ik ben nu 6 weken verder en me probleem met auto is nog steeds raadsel
hij loopt of rijdt nog steeds niet naar behoren
ik had paar weken geleden om hulp gevraagt en hoop reacties gehad maar zijn er nog niet uit
auto reed wel achteruit maar als ik voor uit ga slaat ie af en gaat ie ratelen (nagelen) noemt de dealer t
in me brandstof pomp!!!
inspuitings fout geeft ie aan
nu pomp vervangen en com vervangen nu reed ie weer super maar na 10 min treed zelfde fout in
ik weet t niet meer(help)

glibber

Geplaatst door glibber (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

21 Reacties

mmcars (0) PRO, 15 jaar geleden

achteruit goed en vooruit niet het is maar een hint je moter kantelt trekt hij niet aan een kabel bij vooruit want achteruit kantelt hij de andere kant op en trekt dan dus niet zet hem op handrem en koppeling beetje op laten komen in 1 kijk eens of er dan ergens aan kabel/s word getrokken s6

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

#want achteruit kantelt hij de andere kant op #
hm
leg eens uit
volgens jou draaid de motor met achteruitrijden dus de andere kant op?????
interessant
scheelt iig een tandwiel overbrenging in de bak

Eric van Beek (0), 15 jaar geleden

@ Niet de motor Jerry CMP :)
Maar het kantelmoment werkt de andere kant op aldus mm_cars

Met andere woorden, door het afzet moment op de drijfas, wil de motor 'n
bepaalde kant op kantelen, wat tegengehouden wordt door de motor steunen.

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

dan moet je eens kijken wat de motor doet
het kantelen is altijd t zelfde
de andere kant opkantelen gebeurt alleen bij gas loslaten
de motor draai de zelfde kant op
de bak wil dezelfde kant op
dus hij zal met gasgeven altijd dezelfde kant op kantelen

mmcars (0) PRO, 15 jaar geleden

dan ga nog maar even naar school denk eerst beetje na voor je wat roept hij kantelt dus bijde kanten op maar ja wie ben ik sleutel pas 22 jaar groetjes mm

mmcars (0) PRO, 15 jaar geleden

ps dank je eric

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

ik sleutel pas 22 jaar groetjes mm

daar ben ik nog niet??
maar ik schreef ook
een kant met gas geven
en de andere met gas loslaten
maar niet met a uitrijden de anderekant op
dat de auto met vooruit naar boven komt en met a uit naar beneden wil
bij a uit is er een xtra tandwiel
maar de motor draaid nog steeds dezelde kant op
en wil dus met gas geven ook nog steeds dezelfde kant op
maar t zal wel
22 jaar is een hoop tijd om dat te ontdekken

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

meet eens wat de brandstof druk in beide gevallen doet
bij vooruit optrekken zal de brandstof naar dea kant vd tank lopen en kan er bij een lekke aanzuigbuis een brandstof tekort ontstaan waardoor hij een nagelend(te arm mensel)geluid kan geven

glibber (0), 15 jaar geleden

niet te veel uitwijken heren daar wordt mijn probleem niet mee op gelost hahahahah
mijn com zeg inspuiting fout dus dan zoek je het in je brandstof pomp toch die waardes waren niet goed dus andere pomp
toen ging t ff goed maar kwam t weer nou dan ga je naar com zelf andere com er in zelfde fout
dus denk nu maar dat ik het in verstuivers moet zoeken

mmcars (0) PRO, 15 jaar geleden

natuurlijk draaid de motor een kant op moet je dat hier gaan uitleggen probeer beetje mee te denken heb geen zin in deze onzin je zet jezelf nogal voor joker snotaap

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

[quote=mmcars]snotaap[/quote]
jij durft
zie jij op t scherm hoe oud ik ben en hoelang ik al meega????

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

er zit vlgns mij een electronische verstuiver in
is die niet defect

glibber (0), 15 jaar geleden

[quote=CARS&MOTORS]er zit vlgns mij een electronische verstuiver in
is die niet defect[/quote]
dat is die 1 waar van er een draad naar je pomp of com gaat toch???
want die hebben we ook al vervangen willen nu andere 3 ook gaan vervangen

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

zou 1rst eens goed zoeken en onderdelen meten voor je een onderdelen vervang ijst gaat uitvoeren en dan later vind dat onderdeel 45 de oorzaak was en de andere€500 aan delen nutteloos is geweest
inlaat slang gescheurd
slanglem ergens vergeten of los
egr niet vast/vuil
klepstoter defect
olie pomp te lage druk met optrekken door losse aanzuigbuis
dis tandwielen wel goed speling vrij
1rst uitsluiten en dan pas denken aan vervangen
anders is t geluk zoeken
met roulette heb je meer kans op succes dan met klakkeloos onderdelen vervangen

glibber (0), 15 jaar geleden

[quote=CARS&MOTORS]zou 1rst eens goed zoeken en onderdelen meten voor je een onderdelen vervang ijst gaat uitvoeren en dan later vind dat onderdeel 45 de oorzaak was en de andere€500 aan delen nutteloos is geweest
inlaat slang gescheurd
slanglem ergens vergeten of los
egr niet vast/vuil
klepstoter defect
olie pomp te lage druk met optrekken door losse aanzuigbuis
dis tandwielen wel goed speling vrij
1rst uitsluiten en dan pas denken aan vervangen
anders is t geluk zoeken
met roulette heb je meer kans op succes dan met klakkeloos onderdelen vervangen[/quote]
hij staat al 6 weken bij garage en hebben alles uit gesloten nu inspuit fout
dan lijkt t normaal om pomp te vervangen die haalde zijn wardes niet
als dat t niet blijkt denk je aan fout in com maar ook nog niet probleem op gelost
dan kom je vanzelf bij verstuivers
lijkt mijn

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

dan moet je die vervangen
maar denk niet dat je t daarmee oplost

glibber (0), 15 jaar geleden

[quote=CARS&MOTORS]dan moet je die vervangen
maar denk niet dat je t daarmee oplost[/quote]
maar op een geven moment moet je wat hij loopt goed maar gaat gewoon af en toe nu nog heel erg nagelen dan krijg ie te weinig brandstof of hij loop dan op 3 cil ik weet t ook niet
dus dan denk je toch van t komt van uit pomp??
maar als die t niet is dan ga je verder kijken en dan kijk je naar com die is t ook niet
dan ga je nog verder kijken en dan kom je bij verstuivers??
misschien zit t wel in kop garage zeg ook heb nog nooit gehad van verstuiver maar gelijk andere kop is ook wat
maar t moet wel in die hoek zitten lijkt mijn waar moet je het anders zoeken bedrading naar pomp en naar com is ook al door gemeten zit niks in
waar zou t anders nog in kunnen zitten egr klep ook al nagekeken dis nagelopen dat is t allemaal niet

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

klepstoter
klep die niet(genoeg) opent
nokken as die van tijd af is /loopt door speling in tandwielen/riem(spanner)
olie druk al gemeten?
bedient wel de stoters
verkeerde olie???
ooit een gebroken dis riem gehad
kromme drijfstang
gaat ie met acc ook nagelen
compressie al gemeten

hcaluwe (0), 15 jaar geleden

[quote=glibber][quote=CARS&MOTORS]dan moet je die vervangen
maar denk niet dat je t daarmee oplost[/quote]
maar op een geven moment moet je wat hij loopt goed maar gaat gewoon af en toe nu nog heel erg nagelen dan krijg ie te weinig brandstof of hij loop dan op 3 cil ik weet t ook niet
dus dan denk je toch van t komt van uit pomp??
maar als die t niet is dan ga je verder kijken en dan kijk je naar com die is t ook niet
dan ga je nog verder kijken en dan kom je bij verstuivers??
misschien zit t wel in kop garage zeg ook heb nog nooit gehad van verstuiver maar gelijk andere kop is ook wat
maar t moet wel in die hoek zitten lijkt mijn waar moet je het anders zoeken bedrading naar pomp en naar com is ook al door gemeten zit niks in
waar zou t anders nog in kunnen zitten egr klep ook al nagekeken dis nagelopen dat is t allemaal niet[/quote]
Hallo , heb je een pompverstuivermotor?

Groet Hans

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

nee
wand die heeft geen brandstofpomp die op tijd gezet moet worden
en hij schrijft dat dat is gedaan

glibber (0), 15 jaar geleden

[quote=CARS&MOTORS]klepstoter
klep die niet(genoeg) opent
nokken as die van tijd af is /loopt door speling in tandwielen/riem(spanner)
olie druk al gemeten?
bedient wel de stoters
verkeerde olie???
ooit een gebroken dis riem gehad
kromme drijfstang
gaat ie met acc ook nagelen
compressie al gemeten[/quote]
ik zelf denk ook meer aan een klep aan t geluid te horen is echt een rot geluid
heb er zelf niet veel verstand van ben ook over geleverd aan die monteurs
en als die tegen mijn zegen van t ken dit of dat wezen ga je er van uit dat ze t wel vaker hebben mee gemaakt
alleen t rare is dat ie t stationer gewoon goed doet
en of t dan een klep is of een verstuiver waarvoor stationer niet en zodra je wil gaan rijden wel??

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.