bij stationair draaien komt er een tik in de cilinderkop rv bij het luchtfilter op toeren(belast)is er nix aan de hand
ketting+geleiders+tandwielen zijn vervangen
cilinderkop is vervangen+ klepstoters
oliepomp is vervangen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
sorry het gaat om een 2,9 vr6 motor
waarschijnlijk een nokkenas probleem..
paul,
ik heb de complete kop vervangen met nokkenassen
drijfstang krom of zuiger pen gebroken trek één voor één bougie eruit en met lange schroefdraaier voel de speling op de zuiger en controleer of elke zuiger hoog genoeg komt vergelijk het met andere zuigers succes ermee
de zuigers komen gewoon hoog genoeg de verbranding is ook normaal ik heb een tip gehad dat ik maar naar de onderste kettingspanner moet kijken daarop kan de distributie een halve tand van tijd staan graag uw meningen hier over het is namelijk een berg werk
mvg patrick
is het niet de benzine injector die je hoort want die kunnen ook wel tekeer gaan hoor
Kantelende zuiger.
Probleem gehad bij een vr5.
Kop lichten en zuigers er uit druken dan zie je het pas. Hemd was aangevreten, daardoor kantelde de zuiger, vaan een van de achterste zuigers.
Dus onbelast komt het geluid naar voren?
als het je nokkenassen zouden zijn zouden ze ook bij belasting van de motor
het geluid moeten maken
15 jaar
[quote=verdringer]Kantelende zuiger.
Probleem gehad bij een vr5.
Kop lichten en zuigers er uit druken dan zie je het pas. Hemd was aangevreten, daardoor kantelde de zuiger, vaan een van de achterste zuigers.[/quote]
Let op de topic datum..... dateert uit 2006.
Gr. paul
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Corrado of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar