👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Het gaat hier om een vw sharan waarvan het koppelingspedaal niet volledig terugkeerde bleef paar centimeter lager dan z'n rustpositie en waardoor zeker als koud was moeilijk te koppelen was.
Dus heb ik gedacht om deze even te ontluchten , maar helaas , momenteel helemaal niet meer te ontluchten , kom geen gram olie uit ontluchtingsnippel.
kan dit het koppelingspomp zijn aan het pedaal , daar ik van deze twijvel.wel is deze 9 maanden geleden al eens vervangen.
wagen heeft 2 jaar geleden volledig nieuwe 2m vliegwiel en drukgroep gekregen.
laat me iets weten.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Trek het pedaal helemaal omhoog en hou hem zo (als dat niet gebeurd is de veer lam denk ik) zodat het compensatiegaatje open is in de cylinder en probeer het dan weer even.
Vaak moet de ontluchtingsnippel ook heel ver open gedraaid worden.
kut u dit even openzetten , daar ik het pedaal met men hand omhoog trekt blijft ie daar staan geen probleem,
wat ik niet begrijp is wat je wilt zeggen met het compensatiegaatje open ...,mvg.
15 jaar
[quote=murat983]kut u dit even openzetten , daar ik het pedaal met men hand omhoog trekt blijft ie daar staan geen probleem,
wat ik niet begrijp is wat je wilt zeggen met het compensatiegaatje open ...,mvg.[/quote]
Compensatiegaatje is ervoor dat de vloeistof terug kan lopen naar reservoir als pedaal weer omhoog gaat,als pedaal een klein beetje is ingetrapt,dan is dat gaatje gesloten en heb je dus geen verbinding tussen reservoir en ontluchtingsnippel,dus komt er ook niks uit de nippel.
hallo,
het probleem lag effektief aan het koppelingspomp aan het pedaal ,met dank.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Sharan of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar