Remtangen voorzijde gaan na een tijdtje rijden en remmen vastzitten.
Remtangen zijn reeds gereviseerd, remslangen vervangen, remlichtschakelaar vervangen en de hoodremcilinder is reeds vervangen.
Geplaatst door mister-x41 (0) PRO , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
8 Reacties
Tiguan (0) PRO, 15 jaar geleden
Hoe bedoel je gaan vast zitten ??, is er nog mee te rijden als ze vast zitten maken ze remmende/piepende geluid, worden de remschuiven goed warm daardoor. En hoe voelt de rempedaal aan ??
mister-x41 (0) PRO, 15 jaar geleden
Voorremmen gaan heel zwaar draaien en de velgen worden behoorlijk warm. Rempedaal voelt normaal aan
anoniem-1573996169 (0), 15 jaar geleden
als je op dat moment de nippel losdraaid spuit er dan olie uit en draait hij dan lichter,dan zit het voor de remtang,zoniet dus geen verschil dan zit het in de remtang
CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden
controleer eens of de remslangen niet dicht zitten
nippel open en trappen
mister-x41 (0) PRO, 15 jaar geleden
Remslangen samen met hoofremcilinder vervangen, dus daar ligt het niet aan en remsysteem schoongespoeld met verse remvloeistof.
Hans4040 (330) PRO, 15 jaar geleden
Zijn de remklauw geleidebussen gangbaar?
martens (0) PRO, 15 jaar geleden
[quote=mister-x41]Remtangen voorzijde gaan na een tijdtje rijden en remmen vastzitten.
Remtangen zijn reeds gereviseerd, remslangen vervangen, remlichtschakelaar vervangen en de hoodremcilinder is reeds vervangen.[/quote]
is je remlichtschakelaar wel goed afgesteld? heb dit nl met een ibiza gehad, deze ging na 2km rijden ook voor op de rem staan.remlichtschakelaar teruggesteld en klaar.
dutch123 (65), 15 jaar geleden
Met een Peugeot heb ik meegemaakt dat de geleidebussen ingesleten waren. Hierdoor kantelde de remklauw een beetje met als gevolg dat deze zichzelf vastklemde tijdens het (rijdend) remmen.