We willen de voorste schokbrekers van onze Passat TDI van maart 1999 vervangen. Het probleem daarbij is dat we de bout waarmee de beide bovenste draagarmen geklemd zitten met geen mogelijkheid los krijgen (het zou een tussenmodel zijn, later of eerder? zouden de draagarmen ieder apart met een bout vastzitten vertelde iemand ons). De oplossing zou zijn om de bout heet te stoken met als gevolg dat beide draagarmen ook vervangen moeten worden doordat de rubber stofkappen op de fusees verbranden. Dit lijkt me een erg onlogische oplossing: het is toch van de gekke dat je draarmen ook moet vervangen als je de schokbrkers wilt vervangen! De dealer zou de bout ook niet op voorraad hebben(?)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
de bout van de bovenste draagarmen bij dit model zitten bijna altijd vastgeroest, als je m echt niet eruit krijgt met wd-40 dan zal je m toch echt warm moeten stoken. wij op de zaak hebben die bouten altijd in voorraad want we vervangen ze altijd als ze los zijn geweest.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar