Volkswagen Passat TDI 110 pk automaat: schokbrekers vervangen

Bouwjaar: 1999

We willen de voorste schokbrekers van onze Passat TDI van maart 1999 vervangen. Het probleem daarbij is dat we de bout waarmee de beide bovenste draagarmen geklemd zitten met geen mogelijkheid los krijgen (het zou een tussenmodel zijn, later of eerder? zouden de draagarmen ieder apart met een bout vastzitten vertelde iemand ons). De oplossing zou zijn om de bout heet te stoken met als gevolg dat beide draagarmen ook vervangen moeten worden doordat de rubber stofkappen op de fusees verbranden. Dit lijkt me een erg onlogische oplossing: het is toch van de gekke dat je draarmen ook moet vervangen als je de schokbrkers wilt vervangen! De dealer zou de bout ook niet op voorraad hebben(?)



wicher

Geplaatst door wicher (0) , lid sinds 21 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

at (10) PRO, 20 jaar geleden

de bout van de bovenste draagarmen bij dit model zitten bijna altijd vastgeroest, als je m echt niet eruit krijgt met wd-40 dan zal je m toch echt warm moeten stoken. wij op de zaak hebben die bouten altijd in voorraad want we vervangen ze altijd als ze los zijn geweest.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.