Volkswagen Golf: schokken en stoten

Bouwjaar: 1989, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1800 gti

halo,ik zit hier met een golf 1800 gti bj 1989 met k jetronic die bij gasgeven steeds begingt te stotteren en niet op toeren komt.ik heb benzinedruk nagekenen en die geeft 7 bar wat mij veel te hoog lijkt ,weet iemand de juiste bezinedruk voor een gti en zou dit de oorzaak kunnen zijn van dat slecht draaien?thanks

Van11714

Geplaatst door Van11714 (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

13 Reacties

ice_killer (0) PRO, 17 jaar geleden

.

Van11714 (0) PRO, 17 jaar geleden

bedankt,die benzinedruk is die regelbaar?(is niet met lpg) groetjes

ice_killer (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=Van11714]bedankt,die benzinedruk is die regelbaar?(is niet met lpg) groetjes[/quote]
helaas niet bij diesel wel ook zeer beperkt

arjankempeneers (0) PRO, 17 jaar geleden

4,7-5.4 bar

Van11714 (0) PRO, 17 jaar geleden

ok waar wordt die druk dan geregeld,zit er ergens een drukregelaar?groetjes

arjankempeneers (0) PRO, 17 jaar geleden

Ja, een drukregelaar in de leiding. kijk eens hier,
http://rb-k.bosch.de/resources/literatur... of http://html.rincondelvago.com/files/0/0/...

Van11714 (0) PRO, 17 jaar geleden

bedankt voor uw antwoorden ,doch ik kan geen drukregelaar vinden.het is wel een wagen die door doe het zelvers in elkaar geprutst is en wij mogen nu de troep trachten op te lossen

Van11714 (0) PRO, 17 jaar geleden

op de warmloopregelaar zit een stekker,weet iemand wat op die stekker moet komen van spanning en door wat dat aan gestuurd wordt? thanks

Paulus8636 (0) PRO, 17 jaar geleden

Op de warmloopregelaar moet spanning staan als het contact aan is. Effe met een zekeringetje aftakken van het contactslot. Een andere optie is parallel aan de brandstofpomp. Dan werkt de warmloopregelaar alleen maar als de motor werkelijk loopt.

Gr.
Paul

Chanmaster (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=Paulus8636]Op de warmloopregelaar moet spanning staan als het contact aan is. Effe met een zekeringetje aftakken van het contactslot. Een andere optie is parallel aan de brandstofpomp. Dan werkt de warmloopregelaar alleen maar als de motor werkelijk loopt.

Gr.
Paul[/quote]
Fout!
De warmtesensor loopt naar de computer!
Horten en stoten is meestal het gevolg van defecte vacuumonderdelen of slangen!
Goe nakijken en de onderdruk meten.

Paulus8636 (0) PRO, 17 jaar geleden

Gerrit heeft het over een K jetronic, niet over de KE jetronic.
Een warmloopregelaar vindt je alleen op de K jetronic en die krijgt spanning van het contact.
Misschien dat de auto een bouwpakket is? Andere motor?
Origineel zou in de auto inderdaad een KE jetronic kunnen zitten.


Gr.
Paul

Van11714 (0) PRO, 17 jaar geleden

klopt het is een k jetronic,maar de wagen is een geknoei van doe het zelvers,ga vandaag de warmloopregelaar(mag er een lenen) is vervangen en zien op het probleem daarmee opgelost in,er kwam inderdaad 12 volt toe. bedankt gerrit

F.Jansen (0) PRO, 17 jaar geleden

Drukregelaar zit rechts naast de zg spinnekop, gingen in die tijd vaak stuk. Geeft problemen met koud start en met acceleren en decelereren.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.