halo,ik zit hier met een golf 1800 gti bj 1989 met k jetronic die bij gasgeven steeds begingt te stotteren en niet op toeren komt.ik heb benzinedruk nagekenen en die geeft 7 bar wat mij veel te hoog lijkt ,weet iemand de juiste bezinedruk voor een gti en zou dit de oorzaak kunnen zijn van dat slecht draaien?thanks
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
.
bedankt,die benzinedruk is die regelbaar?(is niet met lpg) groetjes
[quote=Van11714]bedankt,die benzinedruk is die regelbaar?(is niet met lpg) groetjes[/quote]
helaas niet bij diesel wel ook zeer beperkt
4,7-5.4 bar
ok waar wordt die druk dan geregeld,zit er ergens een drukregelaar?groetjes
Ja, een drukregelaar in de leiding. kijk eens hier,
http://rb-k.bosch.de/resources/literatur... of http://html.rincondelvago.com/files/0/0/...
bedankt voor uw antwoorden ,doch ik kan geen drukregelaar vinden.het is wel een wagen die door doe het zelvers in elkaar geprutst is en wij mogen nu de troep trachten op te lossen
op de warmloopregelaar zit een stekker,weet iemand wat op die stekker moet komen van spanning en door wat dat aan gestuurd wordt? thanks
Op de warmloopregelaar moet spanning staan als het contact aan is. Effe met een zekeringetje aftakken van het contactslot. Een andere optie is parallel aan de brandstofpomp. Dan werkt de warmloopregelaar alleen maar als de motor werkelijk loopt.
Gr.
Paul
[quote=Paulus8636]Op de warmloopregelaar moet spanning staan als het contact aan is. Effe met een zekeringetje aftakken van het contactslot. Een andere optie is parallel aan de brandstofpomp. Dan werkt de warmloopregelaar alleen maar als de motor werkelijk loopt.
Gr.
Paul[/quote]
Fout!
De warmtesensor loopt naar de computer!
Horten en stoten is meestal het gevolg van defecte vacuumonderdelen of slangen!
Goe nakijken en de onderdruk meten.
Gerrit heeft het over een K jetronic, niet over de KE jetronic.
Een warmloopregelaar vindt je alleen op de K jetronic en die krijgt spanning van het contact.
Misschien dat de auto een bouwpakket is? Andere motor?
Origineel zou in de auto inderdaad een KE jetronic kunnen zitten.
Gr.
Paul
klopt het is een k jetronic,maar de wagen is een geknoei van doe het zelvers,ga vandaag de warmloopregelaar(mag er een lenen) is vervangen en zien op het probleem daarmee opgelost in,er kwam inderdaad 12 volt toe. bedankt gerrit
Drukregelaar zit rechts naast de zg spinnekop, gingen in die tijd vaak stuk. Geeft problemen met koud start en met acceleren en decelereren.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar