IK HEB START PROBLEMEN BIJ WARME MOTOR HIJ SLAAT NIET DIRECT AAN MAAR BIJ KOUD MOTOR WEL, IK BEN BIJ DE DEALER GEWEEST DIE HEBBEN GEZEGD DAT START MOTOR NIET IN ORDE IS, ZE HEBBEN DE STEKKER VAN DE KOEVLOEISTOF SENSOR LOS GETROKKEN EN TOEN SLOEG DE MOTOR DIRECT AAN. IK HJEB DE START MOTOR VERVANGEN MAAR HET PROBLEM BLIJFT NOG. HELP HELP HELP....
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Pomptimming laten controleren,kan weleens verkeer staan.
groeten Alexander
of koelvloeistofsensor vervangen. Beetje vreemd dat als ze de stekker eruit trekken ie ineens wel goed start. Zou best wel eens defect kunnen zijn.
20 jaar
inderdaad , Alexander heeft gelijk, waarschijnlijk ligt de pomptiming aan de oorzaak van het startprobleem.
Wanneer je de stekker van de koelvloeistoftemperatuursensor loskoppelt, denkt het stuurapparaat dat de motor koud is en begint hij voor te gloeien , waardoor hij zelfs met een slechte pomptiming direct start.
Heb het zelfde probleem gehad met "1999 Bora TDI 110 pk": pompdruk stond te laag + vervuiling egr en inlaat, alles zuiver gemaakt en terug laten afstellen. Alles ok.
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar