close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen POLO 2010: Storingscode c0341

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Cng, Motorcode: CGP, Motorinhoud (cc): 1200, Vermogen (kw): 51

Onjuist signaal krukas en nokkenas, beide sensoren vervangen geen resultaat .
Lampje slipgevaar brand ook tijdens optrekken

Geplaatst door

crossmotor (125)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Ketting opgerekt
Wat zijn alle codes ?

kaleido 1 6875
badge vip badge

5 maanden

C0341 EN CODE WEET IK NIET MEER MAAR ONJUIST SIGNAAL NOKKENAS

crossmotor 125

5 maanden

C 0322 kwam ik ook nog tegen

crossmotor 125

5 maanden

je moet eens kijken of je krukaspoulie niet over zijn eigen as draait (trillingsdemper)een streep op trekken met een krijt en dan met de stroboscoop kijken of deze verspringt zover ik weet leest de krukassensor de info vanaf de krukaspoulie

Bedankt ga ik controleren

crossmotor 125

5 maanden

Sensor zit bij deze motor niet op de krukaspoelie. Bovendien als dat bij een auto zo is, zit het gedeelte wat voor de signaalonderbreking(puls) zorgt op het vaste deel van de poelie en niet op de trillingsdemper. Heb dat zelf iig nooit anders gezien.

harry4203 2655
badge vip badge

5 maanden

de inkeping van bdp punt zit toch boven op de poulie meerdere keren meegemaakt dat ze niet goed waren af te stellen omdat de poulie was verdraait tov de krukasbout

dat klopt, maar dan krijg je problemen na het vervangen van de riem/ketting. Dit punt verloopt niet zolang de poelie vast blijft zitten. Bij deze auto zit de sensor volgensmij op het vliegwiel, dus dan speelt dat zowiezo niet.

harry4203 2655
badge vip badge

5 maanden

dan inderdaad is dit niet van toepassing,je kunt nog altijd kijken met stroboscoop of de timing konstant op dezelfe plek blijft of dat de timing trubbelt

Beide sensoren vervangen geen resultaat nokken as timing gecontroleerd inderdaad ketting is iets opgerekt . auto rijd op cng maar als ik op benzine rij ook na 100km geen storingen meer

crossmotor 125

5 maanden

distributie ook vervangen en nu alleen code 0322 en lampje slipgevaar brand en in de noodloop 80km/h

crossmotor 125

4 maanden

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen POLO of stel zelf een nieuwe vraag.