hallo ik heb pas een vr6 aangeschaft en ben meteen na aanschaf op een probleem gelopen als ik weg wil rijden begint de motor te stotteren net alsof je in een veel te hoge versnelling weg wilt rijden ,we hebben zelf 1 ding geprobeert en dat was de luchtslang uit de orginele luchtfilter te halen reedt de auto al beter maar het probleem bleef zich nog steeds voordoen ook zijn de volgende dingen al gebeurd (verversing olie)vervanging olie filter(vervanging benzine filter)vervanging orginele luchtfilter,maar ook na deze kleine dingen te hebben geprobeert wordt het vermogen er niet beter op wie heeft dit probleem ooit gehad of weet mischien een oplossing alvast bedankt
MISSION INPOSSIBLE
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
welk bouwjaar, want als ik het zo zie zit deze wagen nog volop in de fabriekgarantie....
En waarom het bouwjaar; er zijn een paar kleine verschilletjes tussen de 1992er en de 2007 vr6
hij is uit het bouwjaar 1992
17 jaar
luchtmassa meter misschien defect; heb je de wagen al eens laten uitlezen bij een garage?
17 jaar
nee dit gaan ze donderdag doen dus weet dan waarschijnlijk ook vast alweer een hoop meer
17 jaar
Probleem in de ontsteking?
verdeler/kabels/bougie's.
Zou het denk ik daarin zoeken.
Ricky.
1992 er; begin maar eens met compressie meten. Kettingslijtage kan ook (hierdoor onsteking en nokkenastiming van slag); dit bouwjaar zijn helaas niet de sterkste.....
is het beter of slechter met warme motor...
17 jaar
Snel verkopen is de beste remedie, je loopt leeg op deze auto.
Zeker het bouwjaar 92 is geen best jaar geweest.
Kettingslijtage komt veelvuldig voor bij dit type.
17 jaar
[quote=primera p11]Snel verkopen is de beste remedie, je loopt leeg op deze auto.
Zeker het bouwjaar 92 is geen best jaar geweest.
Kettingslijtage komt veelvuldig voor bij dit type.[/quote]
Ach, je kunt er wel lol van hebben, als ze normaal mishandeld zijn, maar de meeste hebben al een 3x petjeleven achter de rug en zijn totaal de vernieling in getrapt......
[quote=audia4]1992 er; begin maar eens met compressie meten. Kettingslijtage kan ook (hierdoor onsteking en nokkenastiming van slag); dit bouwjaar zijn helaas niet de sterkste.....[/quote]
geeft kettingslijtage bij deze wagens bijgeluiden... mogelijk dat dit meer informatie oplevert...
17 jaar
ja, en niet een beetje ook, meestal worden bij dit type de geleiders opgevreten, dat zijn metalen uitvoeringen met bekleding. heeft alleen de 92 er...... loopt ie staal op staal te ratelen..... Een leek zal het niet opvallen, een kenner hoort hem al als ie de straat in komt.
Verder; koppakking gaat er veelvuldig tussen vandaan, daarom de compressietest, scheuren van koppen hebben we ook nog, olielekkage onder kop vandaan komt ook heel veel voor. Ontstekingshuis wil ook wel eens kapot. (is nog een verdeler bij dit bouwjaar, later werd het DIS en dat was een verademing)
Echt, dit bouwjaar moet je gewoon omheenlopen, en ik ben bang dat de starter van dit topic er oridinair in gelopen is en nu met een zooitje ellende opgezadeld zit, met als resultaat wat al eerder aangegeven is een onverkoopbare auto die dus heel veel geld gaat kosten.
Eerst een GOEDE diagnose stellen. en dan, ben je zelf handig, sloop hem maar uit elkaar, reviseren die hap. Moet je het laten doen; niet rendabel.......
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar