Beste forumleden
Ik heb een volkswagen polo 2 uit 1990.
Nu begon deze willekeurig uit te vallen en was daarna ook slecht te starten, soms pas na een kwartier weer.
We zijn toen op onderzoek uitgegaan, we hebben gekeken of er een probleem is met de brandstofdruk. aan de hand van een brandstofdrukmeter bleek dat de brandstofdruk constant 3 bar is, stationair, met alleen contact aan of met een losgekoppelde onderdrukslang. in het werkplaats handboek staat dat deze druk met alleen contact aan 3 bar hoort te zijn, maar dat deze terug moet vallen naar 2,5 als je de motor start, dit gebeurt echter niet. we denken dus dat de brandstofdrukregelaar kapot is, aangezien er wel een vacuüm is. kan een kapotte brandstofdrukregelaar het uitvallen verklaren, en zo ja wat is de goedkoopste manier om dit op te lossen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.