Jongens..
Vandaag een GOLF binnen gekregen met een veel te hoge lage druk, nl. 4 bar. Hogedruk zit tussen de 10-11 bar zolang de pomp draait. Pomp is recent vernieuwd.
Waar zit dit probleem? Lijkt me meer een probleem van de verdamper? Of blokventiel??
Wie helpt!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
http://ppq2006.nl/mediapool/48/480082/da...
geeft aan kapote TEV/capilair of slechte condensorkoeling of te veel koudmiddel
bij slechte condensorkoeling dan zou de druk van hogedruk wel hoger mogen zijn
teveel koudmiddel is ook mogelijk maar dan zou de hogedruk hoger moeten zijn 14bar ongeveer
ik vind lage druk te hoog en hoge druk te laag
dus dan is de weerstand niet goed en zul je dus aan een nieuwe TEV moeten denken (blokventiel)
capillair zit er denk ik niet in
verdamper geloof ik niet dit omdat het een geen bewegende delen heeft en nooit verstopt kan raken door vuil
als het wel zo is dan moet het systeem ook door gespoeld worden.
Ja hier zit ik dus ook aan te denken, lagedruk blijft ook veel te mooi op de 4 bar hangen, en veranderd ook haast niet. Zowel op meterset als op aircoapparaat niet.
Zaterdag maar een nieuw blokventiel monteren, zijn ook niet zo duur. Zijn deze een beetje makkelijk te vernieuwen??
Trouwens> Dat boek heb ik hier in het echt liggen :)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar