Beste mensen,
Naar aanleiding van mijn voorige topic...
Vandaag heb ik (weer) de N75 gewisseld en nog steeds geen succes. De carterontluchting is ook goed. De kat is het niet omdat de auto genoeg vermogen leverd (tot de noodloop dan), bij een verstopte kat zal de druk hoger worden aan de turbine kant van de turbo, wat resulteerd in een lagere turbodruk...
Morgen ook nog de druksensor op de interkoeler vervangen en anders gaat de turbo fijn terug naar het revisiebedrijf !!! Weet iemand wat die sensor ongeveer kost?
Iemand nog een andere oplossing??? Misschien verkeerd signaal van de computer naar de N75 ???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik heb al is gehad dat er een draadbreuk bij de stekker van de druksensor op de intercooler zat. Waarschijnlijk is dit niet het geval gezien je dan een andere storing krijgt, maar goed je weet maar nooit. even onder het hoesje van de stekker kijken dus.
Auto uitlezen tijdens het rijden, dan weet je meteen wat er aan de hand is. Rookt de auto zwart als je volgas geeft? Anders EGR dichtmaken, die blijft dan open staan waardoor veel roet in inlaatspruitstuk. Is auto gechipt? zo ja, powerbox?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar