Mijn vraag is de volgende. In mijn Camper is in 2000 een T4, 2,5 TDi motor ingebouwd uit de periode 1996 - 2000.
De camper is een VW Karmann met een leeggewicht van 2650 kg. (een standaard T3 onderstel)
Mijn Turbo geeft een probleem in die zin dat hij niet bij 2000 toeren op kracht komt, maar bij 2600 toeren en ik dan dus ook een enorme "duw in de rug" krijg.
Dit is regelmatig een probleem, zeker in de bergen.
Vorig jaar is de auto ge chip-tuned, maar het bedrijf dat het deed bleef zitten met een enorm "turbogat" zoals ze het noemden.
Ik heb her en der rondgevraagd en ik krijg van 4 verschillende "specialisten" 4 keer een verschillend antwoord.
Dat maakt mij erg onzeker.
Is er iemand die hier de uitdaging van inziet?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Topics met onderdelen en/of werkzaamheden gevraagd of aangeboden:
Deze topics worden door ons verwijderd. Er zijn genoeg sites of andere media te vinden waar je onderdelen en mensen kunt vragen of aanbieden.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar