Mijn vraag is de volgende. In mijn Camper is in 2000 een T4, 2,5 TDi motor ingebouwd uit de periode 1996 - 2000.
De camper is een VW Karmann met een leeggewicht van 2650 kg. (een standaard T3 onderstel)
Mijn Turbo geeft een probleem in die zin dat hij niet bij 2000 toeren op kracht komt, maar bij 2600 toeren en ik dan dus ook een enorme "duw in de rug" krijg.
Dit is regelmatig een probleem, zeker in de bergen.
Vorig jaar is de auto ge chip-tuned, maar het bedrijf dat het deed bleef zitten met een enorm "turbogat" zoals ze het noemden.
Ik heb her en der rondgevraagd en ik krijg van 4 verschillende "specialisten" 4 keer een verschillend antwoord.
Dat maakt mij erg onzeker.
Is er iemand die hier de uitdaging van inziet?
Geplaatst door vos21115 (0) , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Transporter? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.
1 Reactie
moderator (0) PRO, 14 jaar geleden
Topics met onderdelen en/of werkzaamheden gevraagd of aangeboden:
Deze topics worden door ons verwijderd. Er zijn genoeg sites of andere media te vinden waar je onderdelen en mensen kunt vragen of aanbieden.