👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
bij mijn golf 2 td zijn al 2 keer op 800km de gloeiboegies geheel weggesmolten heeft iemand hier een verklaring voor
Geplaatst door
al 22 jaar lid
Waarschijnlijk verrotte verstuivers, of je gloeirelais blijft hangen.
22 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
Waarschijnlijk verrotte verstuivers, of je gloeirelais blijft hangen.
22 jaar