Live data uitgelezen. met Vol-FCR
In lage toeren loopt de werkelijke turbodruk +/- 30KPA achter op de gevraagde. In hogere toeren matched hij wel.
Tevens blijft de ""boost pressure control valve"" op 90% hangen (er veranderd niets tijdens rijden)
Is de Boost press control valve, dat ding wat op het luchtfilterhuis zit? Moet ik deze vervangen / schoonmaken of testen?
Misschien is het een bekend probleem en kan iemand mij adviseren
[url=http://postimg.org/image/yg40ni8df/][img]http://s21.postimg.org/yg40ni8df/screens...[/img][/url]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
controleer de vacuumslangen en test of de motorsteunen niet lek zijn.
De slangetjes zal ik voor de zekerheid vervangen. Maar als ik mij niet vergis, is de turbodruk regelaar sturing aangesloten op de inlaatdruk en niet op de motorsteunen. (vacuumpomp)
2 losse systemen dus
11 jaar
[quote=Peter635csi]De slangetjes zal ik voor de zekerheid vervangen. Maar als ik mij niet vergis, is de turbodruk regelaar sturing aangesloten op de inlaatdruk en niet op de motorsteunen. (vacuumpomp)
2 losse systemen dus[/quote]
slangen vervangen, probleem blijft. Wie weet?
11 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 850 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar