auto heeft enigszins minder vermogen. rond de 2000 toeren stationair voel je de motor licht trillen.
uitlezen geeft de volgende storingen:
9A0A = Driving Style Factor
510F = Vehicle Speed not feasible.
en al langer aanwezig: 930C = Clutch pedal sensor.
weet iemand wat de eerste 2 fouten betekenen. Hierover is op internet weinig te vinden.
de 510F zal, gok ik, uit het ABS komen?!
bvd
Geplaatst door Sjaak F (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo V70? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
Sjaak F (0), 8 jaar geleden
is er niemand die deze fouten herkent?
Ruud10657 (0) PRO, 8 jaar geleden
Geen vacuüm lekkages?
Wat heeft hij gelopen? Carter ontluchting (onder het inlaatspruitstuk naast de dynamo) al eens ooit vervangen?
Voor 930C de sensor op het koppelingspedaal vervangen.
Sjaak F (0), 8 jaar geleden
Ruud,
heeft 250.000 gelopen.
is de auto van mijn neef, als ik hem weer zie, controleer ik dat...
vast bedankt voor de hint.
Ruud10657 (0) PRO, 8 jaar geleden
De carterontluchting bij deze motoren gaat vaak rond dit km aantal dichtzitten. Inlaatspruitstuk afbouwen (onderste boutjes alleen oplossen), zwarte carterontluchting cannister vernieuwen. Controleer of de pijpjes in het blok open zijn. Vernieuw ook de inlaat pakkingen. Dynamo en stuurpomp kunnen blijven zitten.
Sjaak F (0), 8 jaar geleden
Ruud, deze procedure is voor fout :
9A0A = Driving Style Factor neem ik aan?
Fout 510F: is vanuit de ABS ??