👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Geachte monteurs,
Nadat er een draadbreuk in de kabelboom van de temperatuur zender naar de ECM is gerepareerd bij de volvo dealer, is het algemeen verbruik onrustbarend gestegen
Bij korte ritjes gaat hij snel het roetfilter regenereren en heeft dan een erg hoog verbruik, ook duurt het lang voordat hij ermee klaar is. Bij gebruik op de snelweg is hij er snel mee klaar en komt minder snel terug.
De dealer heeft storingcodes uitgelezen en ECM RELOAD D542 uitgevoerd.
De luchtmassa meter is gecontroleerd en is goed, de wervel klep werk ook goed.
Alleen heeft de 3e cillinder heeft de verstuifer lichte koolvorming. ook bij stationair draaien hoor je hem terug blazen in de inlaat.
Heeft dit met elkaar te maken?
Heeft u een idee wat er mis kan zijn? Moet hier snel op gehandeld worden?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heeft de ECM al de nieuwste software? Oliepeil in orde(niet te hoog)
Welke waarde geeft de verschildruksensor aan bij uitlezen parameterwaarden?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar